Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności
AKCEPTUJĘ

Skutecznie przeprowadzone SEO w Google wymaga czasu oraz działań na wielu różnych płaszczyznach, nie tylko na pozycjonowanej stronie. Przy zastosowaniu odpowiedniego dla danego projektu podejścia efekty mogą być widoczne po krótkim czasie. Wiedza i doświadczenie w pozycjonowaniu, a także regularnie wykonywanie odpowiednich działań przez specjalistę przyczyni się do regularnego wzrostu zasięgu witryny.

MASZ PYTANIA?

Napisz do nas!

Jak przebiega proces pozycjonowania?

Jak przebiega proces pozycjonowania?

Jeśli pozycjonowanie ma być skuteczne, musi przebiegać na wielu płaszczyznach równocześnie. SEO to skomplikowany proces, w którym powinny być brane pod uwagę wszystkie aspekty wpływające na pozycję danej strony w rankingu Google.

1. Poznanie potrzeb klienta

Sama w sobie wysoka pozycja w rankingu nie przyniesie spektakularnych efektów – równie istotne jest to, by materiały na stronie były atrakcyjne dla klienta i zachęcały go do skorzystania z oferowanej usługi. Dobry tekst SEO musi zainteresować nie tylko algorytm Google, ale i potencjalnego nabywcę.

2. Analiza serwisu

Każda strona internetowa funkcjonuje w nieco inny sposób, dlatego pozycjonowanie powinno być poprzedzone indywidualną, szczegółową analizą. Ocena potencjału witryny i wprowadzanie odpowiednich poprawek może przynieść korzystne, długoterminowe efekty.

3. Dobór słów kluczowych

Odpowiednie dobranie słów kluczowych to jeden z najistotniejszych punktów skutecznego SEO. Są nimi przede wszystkim często wpisywane w Google frazy. Umiejętne umieszczenie ich w tekście zwiększa szansę na to, że użytkownicy trafią właśnie na naszą stronę.

4. Audyt i optymalizacja

Specjalista od SEO podchodzi do każdego serwisu w nieco odmienny sposób. Profesjonalny audyt pozwala na znalezienie aspektów, które wymagają optymalizacji pod kątem pozycjonowania.

5. Budowa treści na stronie

Nowo powstałe materiały powinny zarówno spełniać wymagania robotów Google, jak i być przystępne w odbiorze dla klienta. O tym ostatnim często się zapomina, co jest kardynalnym błędem – nawet najlepiej pozycjonowana strona nie osiągnie sukcesu bez realnego zainteresowania odbiorcy.

6. Działania offsite

SEO to nie tylko przystosowywanie treści na samej stronie. Równie ważne są działania zewnętrzne, takie jak linkowanie witryny w katalogach czy mediach społecznościowych. Duża ilość odnośników do naszej domeny zwiększa jej autorytet w sieci, a co za tym idzie – jej pozycja w rankingu rośnie.

7. Ciągła analiza statystyk

Odpowiednio wypozycjonowana strona pozostawiona bez opieki nie będzie utrzymywać się wiecznie na szczycie. SEO to proces długofalowy, którego trzeba doglądać nawet po zakończeniu działań wstępnych.